shanghai day 14

๐Ÿ“ Qibao Ancient Town, Vanke Mall (Qibao)


lunch in sch at the cafe near my dorm! 


this is supposedly ‘tonkatsu ramen’ but there is neither tonkatsu nor ramen… they should call it ‘pork udon’ instead ๐Ÿ™ƒ


qibao ancient town! gonna spam canal pics hehe

my fav bridge! the reflection in the water makes it look like an egg yolk ahaha

quaint little town

wandered to the end of the road

such a pity that the skies were rather cloudy today… imagine how much prettier these pics would be if there were blue skies

but every picture is still postcard worthy ๐Ÿ˜ or is it my photography skills on point HAHAHA


this town is kinda small & filled with tourists… but a beauty nonetheless!


over-commercialized old streets


tried their street food! this fried vegetarian duck roll was not bad


if wishes do come true, what would you wish for?

went to vanke mall! i find it amazing how this mall is just beside qibao town.. like how can two things so vastly different coexist in the same space??

this mall ๆœ‰ๅฎถ็š„ๆ„Ÿ่ง‰ haha i dont know why though


saw a long queue for this fried chicken so i joined the queue ๐Ÿ˜‚ the portion was so big that i ended up skipping dinner haha


collected another taobao parcel LOL my online shopping addiction doesnt stop even though im overseas…


bought this phone case and i love it!!! hehe

(ps. all photos from now will be 4:3 sized bcos i rlly like how today’s photos turned out!)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s