shanghai day 13

📍 Daxue Road, Wujiaochang


woke up damn early today bcos someone was shouting damn loudly outside zzz

and then i was hungry.. so i ate cup noodles for breakfast hahaha 


went for class… i feel kinda bad for not contributing much for my group project but then my mod is pass/fail so like why bother

lunch in sch canteen – my first time having a meal in sch ahaha ok la its not that bad

daxue road!


basically its just a road that has a lot of cafes and bars!


think this is my first time seeing graffiti in shanghai?


does this reflect the lack of freedom of expression in china hmm


this place is actually only about a 5 mins walk from the main campus of fudan


walao the weather is unbearable…… went back to dorm to hide in my aircon room hahaha

waited for the sun to set then went to wjc for dinner! omg now i feel like a vampire must wait until sunset then can come out to see the world BAHAHA

went back to the thai place at hopson one haha my food choices are so predictable lmao


coco bbt!


walmart!!! erm damn auntie but i think so far this is my fav shopping place in shanghai LOL


supermarket loots

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s