Taobao Haul

image

Woke up early today to collect my tb stuff @ bugis! Haih it would be so much more convenient if i could collect at potong pasir but the timing is 6pm and im working the entire week this week so..

image

Rainy days + back row window seat yay

image

Ezbuy not bad ah, i bought my stuff on 6 june which is the 65eday haha and it arrived on 13 june

image

Tried my stuff but errr im only satisfied with 1 out of 6 clothes that i bought sian.. but the other miscellaneous items that i bought are quite okay!! Hmm i guess I prob won’t be buying clothes from tb anytime soon? But this has been quite an interesting first time experience I guess HAHA

Advertisements

image

(This entire post will be of my rants u can skip it if u want) Sobs why everyone get their arts camp grouping alrdy except me is it they forgot abt me ah…. HAHA ok quite sure it’s just me being insecure but still haih.. oh ya btw i kinda think im too old for camps alrdy hahaha like i still enjoy camps but physically i cmi alrdy.. which is quite sad cos i wanna go for more camps.. and somehow I always manage to screw up my work schedule LOL idk it’s like I always send it without thinking or sth?? Or is it too long nvr use brain so become dumb alrdy. Like legit im working 5 days straight almost immediately after camp how am i gonna survive haha FML!! And also.. 2016 has so far been a damn sucky year for my health i don’t even know why…. but maybe bcos i keep falling sick i can appreciate life better? Even though i cant stop complaining still HAHA its a mechanism for me to get through life alive ok!! Thx for reading until here I know this entire post has no structure at all so congrats if u can understand everything HAHA this is the end of my rant goodbye and have a gd day mate

image

Finally gg to work today!!! Nua at home for 3 days alrdy haha although my sleep cycle was damn screwed cos of camp so I slept the majority of the days away.. quite scary how 2 days of camp can affect my sleep so much but ok considering the fact that I didn’t sleep at all.. HAHA oh ya btw yes I survived beach day with zero sleep and actually I was quite high that day not bad right. Ok a bit off topic but yay am excited to go work bc money!!!

New Chapter

Am beginning this new chapter of my life called uni with trembling feet and unsteady hands; I’ve been so afraid of making decisions that I’d regret.

But recently I’ve been thinking a lot.. why am I so afraid? And I think I have found an answer—it’s because what I want isn’t the same as what most people want, and it makes me insecure because if the majority is choosing one thing it must mean that it’s better, right?

At the end of day I still end up with the same problems I’ve been dealing with my entire life. The square peg in a round hole thing still makes my heart waver in favor of the round hole.

It hasn’t been easy but I’m glad that so far, I’ve managed to follow my heart. I can only imagine that it’ll get harder from here, but I guess if I can continue listening to my own little voice, there won’t be ‘right’ or ‘wrong’ choices anymore because it’s MY choice and regardless of the outcome, I wouldn’t regret any of it.

RHEX’16

image

Didn’t go for day 1 so im starting from day 2! Day 2 was amazing race then secret partner then fright night.. Tbh I don’t like day 2’s activities esp the later part..

image

But beach day (day 3) made up for it!! Idk why but there’s sth about beach days that always makes it the best part of camps

image

Joker!! Damn thankful for this og cos they are damn open about everything so it wasn’t as awkward as I tot it would be

image

I like how we can be damn chill but during games we are damn hiong also HAHA like we are all in during beach games which I like!!

image

Bad photo but this is my roomie HAHA and she’s also my ogl, she’s damn nice like legit!! Actually all my ogls r damn nice ahh

image

With our sister og whose name I forgot LOL

image

Full strength!! I can’t even spot myself but HAHA

image

Honestly, I have no regrets about joining this camp even though I decided not to apply for hall in the end.. but it was definitely a great experience yay!

image

Back from rhex camp with a severe lack of sleep HAHA shall update more abt it when i get the pics ya. But ive decided not to stay in hall ah haha made this decision after A LOT of thinking so yup hopefully no regrets